Did I listen to pop music because I was miserable?

Or was I miserable because I listened to pop music?

Lördag kväll, kanske festa lite - får se hur det blir. Dagarna går här i Linköping, men det händer inte så mycket spännande. Plugga, festa, sova. Det var vinter några dagar, men den försvann nästan lika snabbt. Oskar och Tove besökte förra helgen och det var kul. Hade skifte i torsdags, så nu är jag åtminstone halv-fadderist.

Beställde just skivor/merchandise för 700 kronor från hotstuff. Det fick bli några sjuor med Glasvegas, No Age, Håkan Hellström och Franke. Sedan Affisch, pin och T-shirt med Joy Division. Har köpt lite cd-skivor i stan också, nämnda Joy Division, VS. med Pearl Jam, Lemonheads fina It's a Shame About Ray, Ebba Gröns första och Hello Saferides nya.

Spend, spend, spend. To live on borrowed money.

Kommentarer
Postat av: elbadarling

det är en intressant tanke.



tre veckor sen sverige, detta har jag firat med ikea idag!! haha. jag är så mätt.

2008-11-30 @ 19:39:28
Postat av: Anonym

är home. tentapluggar. fick hemlängtan. har tenta 12 så jag tror jag är nere under lucia, visst var kraballen typ... senare?

2008-12-03 @ 15:37:53
Postat av: Anonym

haha nej, ingen medveten felstavning, helt omedveten. upplys mig!

2008-12-04 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback