I can't think 'cause

I'm just way too tired


19 av 24 sidor uppsats skrivet på två dygn. 5½ timmar sömn. Mer sömn natten som var.

En stund idag hade jag en tam fluga vid namn Spike, sedan blåste han bort. Relationer är flyktiga. Snart tar jag studenten.

Uppsatsen är klar men allt annat är kvar att göta. Imorgon tar vi tåget söderut från allt.

Planer för framtiden: Skriva novell av serietidningsmanus, som kontrast mot seriefilmer. Skriva novell bestående helt av miljöbeskrivning. Lit.vet.skadad.

Jag såg en rolig bild förut som borde postas, men jag minns inte var den fanns. Istället ska jag posta en rolig wikipedia-artikel på fc. Den är inte rolig för att den är dålig eller nåt, den är rolig för att den är sann.

Kommentarer
Postat av: t

Skriv en roman om Spike. Hur fick han det namnet förresten? Inget typiskt flugnamn direkt. Inte som flug-Göte eller Fula Flugan.

2008-06-02 @ 15:51:40
Postat av: Robin

Jag frågade Jossan vad han skulle heta och hon behövde bara nån millisekund för att bestämma sig,, och det är ju klart, det syntes att han hette Spike. Roman, shit vad långt. Plus att flugornas herre redan är tagen som titel..

2008-06-02 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback