Drunken butterfly

Egentligen mest bara hjärndött att starta datorn at this hour, men fylleblogg är icke att förakta.

Jag har just lagat och ätit det godaste night-snacket nånsin, receptet lyder: Svart kaffe, stekt ägg, stek bacon, majonnäs-mackor och panerad kyckling. A.k.a. hjärt-ochkärlsjukdomsmat.

Det var gott som bara den.

MTV visar Killing in the name of... med Rage Against The Machine, grym låt. Tv är okej den här tiden på dygnet men inte stereo.

Jag tänker kliva upp och åka till farfar vid halv sju, överväger att inte sova alls. det blir roligt, pigga killen under traditonsenligt vasaloppstittande. Farmor bjuder på blåbärssoppa i Evertsberg och jag sover.

Ikväll har jag varit på releasefest för Confusions nya skiva, sett världens sämsta förband och en bra konsert, köpt en skiva, besökt sista kvällen med nuvarande ägarna på skeppsbrokällarn och dansat en del.

Jag har insett att jag är jättekär i Madeleine.

jag har också funderat en del kring Generation Y som ju är den post-ironiska generationen. Betyder det att ärlighet är humor för oss eller vad?

jag har, inte ikväll men tidigare, ställt mig bostadsköer och sökt några jobb. Det är seriöst. Jag har IQ-testat överraskande bra på engelska, Jag håller på att testet var felande. Annars kanske jag saknar förmåga att känna empati osv.

Nu ska jag spela Worms 3d på Ps2 och mest inte sova.

Kommentarer
Postat av: tove

folks helger är väl ändå roliga att få inblick i!! tack för inlägget haha, nu är det officiellt sportlov.

2008-03-02 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback