Hang on to your ego

Utlåtanden:
"Bubbe. Jag älskar dig din lilla gubb-olle :)"
"Jag tror jag älskar dig Robin. Hoppas du inte misstycker."
"Bäste vän, jag fungerar inte utan dig"
"My gorgeous"

"Kramig!"
"Kelgo"
"Snyggast i ettan"

"Trevlig, fin kille med stora möjligheter"
"Snäll"
"Intressant och trevlig"
"Har växt mycket under dessa år. Skön kille!"
"Bra kille"

"Positiv"
"Har alltid ett leende på läpparna. Otroligt glad :)"
"Koffein"
"Sjysst kille som alltid verkar vara på bra humör"

"Kan mycket, ibland konstiga saker men ändå bra"
"Klassens smartaste"
"Intellektuell"
"Så jävla smart att det är dumt"
"Smart, bra musiksmak"
"Killen som kan allt"
"Smart är du"
"Trendig smart kille"
"Snilleblixt, yeah. Roobin"
"Den kanske intelligentaste jag känner. Trots detta har du otrolig humor och är typ asomtänksam, haha"
"Smartast utan ansträngning, omtänksam och ställer upp"
"Nördigast, smartast och underligast. Om alla vore som du hade världen varit en bra plats att leva på"

Jag har dessutom otroligt bra självdistans ;)
Behövde lite uppiggning, då är sp3-lappen bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inlägg, wohooo :) Blogga mera Robin. Ska man tro klassisarna så borde du ha många intelligenta utlåtanden att förtälja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback