Sign on the window says "Lonely,"

Alldeles för stora kontraster. Jag har haft en av de bästa helgerna i mitt liv och nu är det måndag. Det är tråkigt att det så ofta blir måndag efter fina helger. Frasen som får symbolisera helgen är definitivt titeln på Tommy Körbergs svenska version av 'Dock of the Bay', 'Allting är så mysigt och skönt'. Tommy var så kitsch då det begav sig. Och en flicka som har den skivan, det är beundransvärt.

Nej, men alltså.. Kom hem med tåg vid halv fem imorse vilket var lite jobbigt. Låg hemma och sov på förmiddagen men åkte till skolan för att äta lunch till frukost. Dygnet är vänt. Kursstart på Kultur- och idéhistoria på eftermiddagen. Vi ska få lära oss om symboler. Jag tror kursen blir bra. Känner lite tomhet efter helgen och ska göra mitt bästa för att omvandla hela den grejen till produktivt skolarbete.

Men.. Trevlig helg, fin värdinna. Synd med måndagar och massa många mil.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det var en bra helg, en av de finaste.

På tal om Tommy så kom jag på en genialisk idé, jag har tänkt ta mig friheten att göra en svensk tolkning på Righteous Brothers 'Unchained Melody'. Sedan planerar jag att skicka den till Mannen med frågan om han inte kan spela in den, mot en viss summa pengar då antar jag.

2008-01-31 @ 01:52:45
Postat av: din rumskamrat

robin är kär :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback