true talent will always emerge in time

Det här blir kanske rätt osammanhängande för nu börjar Simpsons. Men det här är inte så viktigt, och om jag gör två saker nu så blir det kanske inte lika kvalitativt - men jag får svårt att motivera att inte plugga sedan.

Över en skål av Eldorados snabbnudlar placerad på en tom pizzakartong (för att vid eventuellt spill slippa torka bordet

kom jag på att jag inte trivs så fantastiskt bra i min hemmiljö.

Nu är det reklam. Det luktar mikromat och jag borde skriva om symboler. Och en hel del svenskuppgifter ligger också på hög. Orkar inte. Jag ska skriva mitt psykologiprov från förra veckan imorgon. Jag kan fortfarande inte logga in på Lastfm på den här datorn. Jag är trött. Åh, jag känner mig lite för oengagerad i PA:t just nu, Petter får dra väldigt tungt lass.. Men det är väl lite självvalt, men skulle vi hinna klart annars? Jag vet vad jag ska göra nästa år. Nu ska jag brygga lite kaffe.

Jimmy bjuder på glass

och interneträkningen måste betalas också....

Glassen var god. Ska diska sen kanske om jag hinner, orkar och bryr mig. På söndag är det tvättstuga. Jag har 27 kronor på kontot. Allt känns ju fantastiskt bra sådär ekonomiskt och sånt.

Men som sagt, jag har koll. Jag ska bli kognitionsvetare. Sedan får man väl se vad man ska jobba med när man är det. Det kan jag ha ångest över senare. Eller, jag är kille och får inte ångest. Då blir man alkoholist, eller bara inåtvänd och aggressiv.

Jag spelar Byrds nu, det är så jävla bra gitarrljud och fina harmonier. Ska nog ta en dusch strax. Och sen ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback