Nothing could part us, not one thing

When we walked the streets of Norrköping

ikväll hänger jag i Nkpg. Träna, träna inför nollning. Min korridor kanske är lite oroliga hemma i Lkpg. Fast de kanske bara tror att jag är skygg, tyst norrlänning. Vem vet. Jag är i alla fall lugnad. Min lägenhet är fin och fräsch. 20 kvm, inkl. eget badrum. gemensamt kök och allrum. Ena soffan där är uppallad på fiskbullarkonserv. I Toves lägenhet bor Tove bra. Jag får sova somm inneboende i sovsäck på extramadrass. För mina gäster finns bäddsoffa med små brister. Östergötland är fint. Men sjukt platt.

Kommentarer
Postat av: Tove

ett i inte helt nyktert tillstånd skrivet blogginlägg. kan man kanske inte tro, men jag var där -så jag vet.

2008-08-17 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback