Snille-kille ville:

Något, men inget särskilt.

Jag skulle kunna skriva om hur överskattat ödmjukhet är, men det ämnet känns både för självgott och (iallafall om man letar) uppmärksammat. Jag skulle kunna skriva nåt om hur jag filosoferat idag kring litterära effekter, ifrågasättande av cementerade normer angående tid och kön, psykologiska trick eller kalssikerna etik och moral. Jag skulle kunna berätta någon rolig anekdot från sommaren eller nämna nåt som hade kunnat varit en historia inbegripandes fumlig tonårskärlek om bara tiden, platsen och soundtracket hade varit de rätta. Jag hade kunnat beskriva min dag och samlat vuxenpoäng genom att slänga mig med begrepp som veckohandling och tvättstuga. Jag skulle kunna posta en bild på någon/något/några, eller en rolig film eller ett musiktips. Reflektera över tillvarons livsnödvändiga onödigheter.

Varför gör jag det inte?

Dels fick jag utlopp för en del av dessa behov när mitt sociala liv igår utvidgades, detta skedde i form av en fika med Elin. Att fika är viktigt, då kan man uppnå stream of conciousness fast med två personer.
Dels vet jag inte vilka, om några, som läser och inte heller vad dessa vill läsa. Jag vet inte heller vad jag vill skriva. Jag vill läsa och lära. Det är vad jag kan bäst kanske.

Jag såg intressant Kobra förut, om fans - särskilt Morriseys/Smiths följe bestående av latinoamerikaner i East L.A.

Jag ska betala min biblioteksskuld och sedan läsa en bok i veckan.

Jag ska komma ikapp med skolan.

Jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: jossaaaaaa

jag röstar på att du ska posta lite mer bilder! :D och skriva så jag också kan förstå, ibland iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback