Rubrikers nödvändighet är överskattad

Jag är trött. Det kanske är det tråkigaste att läsa blogg om. Dessutom har jag mycket skola just nu och är lite less över det men det är minst lika ointressant. Att tycka att bloggar är tråkigt onödiga verkar vara det nya svarta.. Eller den nya bloggen. Att blogga om bloggars existensberättigande är idiotiskt och självförstörande för bloggar. Bara dumt.

Nåt annat. Jag kattvaktar i veckan och bor därför i Nacksta. Imorgon fyller min syster 16. Min lillebror lärde sig gå förra veckan. Jag är fortfarande trött. Jag måste köpa linsvätska, mat och present. Jag måste fota, framkalla, redovisa och skriva reflektioner för stofr.



Pliktstuga.
Skrivkamp och uppslagsvärk.
Konstonanter och utställningsvokaler.
Svärta i tryck,
utgift ger inkomst,
kom in i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback