Yey...

Jag blev av med min iPod i helgen, min jacka också. Plånboken får jag tillbaka iallafall vilket är skönt, men är skapligt less ändå.

Synd, för det hade ju kunnat varit en kanonhelg. Det började med en sjukt bra Miss Li-konsert men slutade med närapå manisk städning natten till måndag. Och en och en halv (inte lika bra i text som i tal) timme i sängen imorse utan att sova men oförmögen att kliva ur sängen. Dags för skärpning snart, börjar bli orolig för min hälsa. Igen.

Men just nu så är: ekonomin en katastrof, skoljobbet överväldigande och jag vet inte vad jag ska se fram emot.

Dessutom var jag tvungen att, i min iPodlösa tillvaro, lyssna i 40 minuter på 2 personers catching up på WoW-fronten två säten bakom mig på bussen. Uttröttande. De pratade om vad de lyckats med de sista dagarna/veckorna, nyheter som uppgraderingar och andra ändringar, delade mellan sig en del tips för att de sista 20 minuterna bli nostalgiska och minnas tillbaka, på den gamla goda tiden med betaversionen och blablabla.....

AAAAGGGHHGHRRRGRHGHRG!!!!!11!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback