Uppdatering av min plats i verkligheten..

Jag har seriösa koncentrationssvåriheter, jag har däremot en hög koncentration av oseriositet (som leder till svårigheter). Positivt är kanske dock att andra också märker detta vilket möjliggör förbättring? Det behövs förbättring. Helt klart! Om tillräckligt många gnäller så blir jag nog bättre. Det är inte mitt fel, det är omgivningen. Eller, kanske lite mitt fel men inte så mycket. Musik, internet, serier, biljard, fika, intressanta och trevlig personer bär ansvaret. Får avskaffa allt sådant hädanefter.

"Fan, du är smart! Bara så intensiv!". Intensitet är ett signum för mig, jag är jobbig och ganska medveten om det. Jag är rastlös även när jag är upptagen. Dessutom är jag skapligt känslomässigt störd/efterbliven. Men annars så..

Mitt problem är nog att jag kan vara vem du vill, men inte hela jag på en och samma gång. Jag är alltför bra på det där med roller, det är en av få saker jag lyckas koncentrera mig på... kanske om jag flyttar fokus därifrån..?

Kommentarer
Postat av: ahlicks

när du blir gammal och grå och all energi tagit slut kommer du vara the shit. (Y)


...men du är bra nu också.

2006-09-18 @ 18:45:17
Postat av: Elba

Du är inte så värst känslomässigt störd. Jag är störd.

2006-09-18 @ 20:16:55
Postat av: t

Du är bra för du häller ur dig allt blandat med en massa annat. Om man tar allt det och sållar ut guldkornen kan man till och med få ihop en uppgift om hur cellen fungerar. ;)

Det är också ett sätt vet du.

2006-09-18 @ 22:05:15
Postat av: osiboy

jag hoppas att du inte har glömt att VI jobbar tillsammans med det där cellarbetet =D
förresten så är du inte störd... bara lite, men vem är inte det va?
imorron ska vi maderfacking jobba dude!!! eller...?

2006-09-19 @ 00:21:16
Postat av: :@

Så det är bordsgruppen det är fel på, va va va! Right back at ya ;-)

2006-09-19 @ 12:29:10
Postat av: Anonym

:@
Nejnej, jag sa väl trevliga och intressanta personer?? ^^
Osi
Redan klar med det...
t + ahlicks
Kanshe...
Elba
Nejnej =/

2006-09-20 @ 09:08:17
Postat av: osi

robin:

du måste gå med äckliga sockar hela kvällen! hahahahahahahahahahahahahahaha!

2006-09-20 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback