I know, but I don't know

Min ansökan om inackorderingstillägg beviljades vilket känns väldigt bra, jag fyller snart år vilket också känns bra, jag har lov vilket känns bra. Inget är särskilt negativt heller, så jag vet inte varför jag inte är så jättejätteglad som jag borde vara.

Även fast många saker ändras just nu, känns det som om jag står väldigt stilla och bara stampar allt vad jag orkar. Allt stampande har gjort mig trött, gör mig trött, och kommer fortsätta trötta ut mig. Jag är trött på stampandet.

Köpte två skivor häromdan, Jesus Jones - Doubt och Mikael Wiehes Kråksånger. Fina plattor.

Kan inte mitt liv bli en popsång och höjas en halv? Eller i alla fall få lite handklapp eller doa-körer?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Robin! Har forsokt gratta dig pa msn ett antal ganger idag men har inte fnukat : Hoppas du haft en toppenfodelsedag, visst kanns det skont att ANTLIGEN vara 17? : Typ 1000 ar efter alla andra. Saknar kommentarer pa bloggen horru, ha det! Puss!

Postat av: ellie

grattis lilleman, fast nu är klockan över 12 så nu fyller du inte längre. d'oh. jag går och lägger mig istället.

2006-10-31 @ 01:31:56
URL: http://www.nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback