Doktor Vänster

Detta är en vacker ursäkt värd att visas upp i detta forum för information.

Inledning

Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att införa språktest. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att befästa två-tredjedelssamhället. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att få dra av på skatten för sin piga, sin städerska, sin barnflicka, sin vaktmästare, sin trädgårdsmästare och sin poolskötare. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att få dra av på skatten när moderaterna köper konst. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att betala mindre i skatt. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att få väldigt lätt att sparka sina anställda. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kan ta ut mycket mer i vinst från sina företag och inte tvingas investera sina vinster i nya jobb och nya företag som gynnar samhället. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna kommer att sätta sina barn i privatskolor. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderatbarnen aldrig kommer att behöva träffa ett invandrarbarn. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderatbarnen aldrig kommer att behöva träffa barn vars föräldrar är arbetslösa. Doktor Kosmos ber om ursäkt för att moderaterna gjort sitt bästa val efter Hitler.

I sann kollektivistisk anda delar jag och Oskar på arbetet. Även slackning.

Kommentarer
Postat av: osi

stoppa valfriheten!

2006-10-05 @ 21:40:47
Postat av: robin

Vill du ha det som i Sovjet? Eller vaddå?

2006-10-05 @ 22:08:34
Postat av: osi

Nej nej, nu har du fått det om bakfoten. Jag låg med henne i Sundsvall och Gävle, jag låg med henne i Malmö och Umeå, jag låg med henne i Tjeckoslovakien.

2006-10-05 @ 22:30:46
Postat av: robin

Vem? Blandar ju ihop alla dom där högstadiepersonerna..

2006-10-05 @ 22:32:55
Postat av: osi

Jag kan inte svara på det... båda händerna är upptagna. Den ena näven knyter jag, klå upp dem rika ryter jag. Men andra handen håller koll, på chips med dipp och fjärrkontroll.

2006-10-05 @ 22:43:19
Postat av: robin

Sluta med det! Kolla dej i spegeln, du börjar bli tjock! Hon vill inte ligga med dej, du verkar frånvarande...

2006-10-07 @ 04:19:50
Postat av: osi

men hennes familj har ju för fan inte råd med schampo!

2006-10-07 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback