Britta Persson

I mångt och mycket stämde föregående inlägg, vi var kanske lite duktigare än förväntat men ändå..

Kvällens kväll har spenderats på pipeline, en härligt stämningsfull konsert med Britta Persson. Kanonbra spelning och faktiskt helt okej med folk! Uppvärmningsakt var Mårten Lärka, han lät som Thåström med lite folkrock-influenser. Helt okej med bra melodier men med sång som inte riktigt tog tag i en, något som troligast beror på att jag inte är inlyssnad. Britta var "kingen" som Elin så fint uttryckte det.

Igår stod levande musik också på schemat. Jag och Tove besökte Domsaga och såg Toto Teens vara väldigt levande. Publiken var mera likstel, menmen.

Två sköna avbrott i den annars nuförtiden ganska invanda tristessen. Tråkig höst.

Kommentarer
Postat av: osi

cash i brallan å ha de bra! lite pengar att spendera.
handla godis en kall vinterdag! jag tror jag köper lite mera.

=)

2006-10-24 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback