Bli inte som jag när du blir stor

För 12 timmar sedan blev jag storebror igen.. Eller, "för 12 timmar sen fick jag en lillebror", det är mer grammatiskt korrekt I assume. I vilket fall som helst så är han väldigt gullig. Han har mörkt hår, mörka, men inte bruna, ögon och väldigt skrynkliga händer. Jag träffade honom en snabbis idag. För att bara vara 2 timmar så var han väldigt pigg av sig.. Han var som en tv-bebis, såg mer ut som 2 veckor än 2 timmar. Han var väldigt tystlåten av sig, förutom 2 nysningar gnydde han knappt, inte som storebror med andra ord. Positivt.

På grund av hela bb-grejen så har jag och min syster varit ensamma hemma sedan igår morse, kosthållningen är minst sagt tveksam men we're holding up. Dygnsrytmen är seriöst fukkad, och samma program går hela tiden på teven... Simpsons, stunt junkies och mythbusters.

Jag har fyllt 17 också. Jag fick mest pengar och presentkort som önskat. Jag fick också en fin tröja och fin uppvaktning av fina vänner en fin kväll i oktober. Tack, igen!

Kommentarer
Postat av: t

ROOOLIGT grattis barn är läskiga men underbara

nu drar jag till östersund. jag är så less. har bloggat två gånger och det har inte funkat utan försvunnit jag dööööööööööör

vi hörs

2006-11-03 @ 17:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback