Statement

Har tränat ikväll, för andra gången den här veckan. Dert känns skönt att äntligen komma igång igen, haft en värdelös försäsong. Skador och sjukdomar hela tiden, har nog sämre kondis nu än i vintras.

Tror jag riskerar att bli psykiskt sjuk över historia/samhälls-uppsatsen. Ångest, sorg och ont i magen. Har man tur klar man sig med både betyg och mental hälsa i behåll. Men med stor tur i så fall. Osannolik tur.

Ska beställa lite kläder nu, efter att ha skrutit över min goda ekonomisk hushållning så faller jag nu återigen igenom. Hinner inte med att shoppa nåt, eftersom jag pluggar konstant typ. Lite skönt att spendera.

Sedan har medlemmarna i Looker hört av sig igen. De vill ha tips på skivbolag och distributörer i Sverige för att få ut sin EP här, sedan är de sugna att spela också men behöver lite publik först. Glädje över att vara kontakt till den Skandinaviska marknaden åt ett så bra band! ^^

Kommentarer
Postat av: ellie

alltså det där sista är fett koolt när man tänker efter lite. 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback