Ineffektivitet

Klockan är 10.39, information of great significance. Jag sitter på skolan, slut för idag, och försöker plugga så smått. Jag måste skriva klart om slavar i Romarriket och Aten, sux a bit actually.

the Replacements - Bastards of Young

Sedan ska jag prova mig för på lite spanska. Och äta lunch.. Undra vad det är? Potatismos och korv eller nåt, säger Helena. Det litar jag på, inte så världsomkullkastande om det vore felaktigt.

Violent Femmes - I Hate TV

Paralellt med skrivandet här, avhandlar jag Terre-

the Wedding Present - Always the Quiet One

ntius Varros teorier och uppmaningar om hur slavar borde behandlas för att kunna utnyttjas så effektivt som möjligt.

Arctic Monkeys - A Certain Romance

Imorgon åker jag till fjällen, det känns kul. Jobbigt att ta igen allt skoljobb sen bara. En dålig vecka att åka. Hoppas på bra väder osv.

Ramones - Life's a Gas

Vad bra jag jobbar! Hinner knappt skriva blogg ett dugg mellan låtarna. Underbart. Förvånande. At least.

the Picture - A Lonely Noise

Nu ska jag nog äta snart. Ha det bra i veckan Allahopa!

Kommentarer
Postat av: osi

ha det kung i fjällsen robz! fota mycket så vi kan få se sen... jag riggar upp filmkameran på måndag och skickar videon till dig sen ;P
fred ut!

2006-03-17 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback