@ Osi's

Jag är i Indal. Det är roligt. Jag har träningsvärk i magen. Fortfarande. Då gör det ont att ha roligt. För då skrattar man, ni vet.

Oskar vill lära sig spela nån låt på gitarr, we'll see what happens. Nyss åt vi middag. gott.

Igår filmade vi vår friluftsdag i busbacken. skoj.

Sen var vi hos alexx på kvällen. kort.

Introducerade oskar i ämnet texas hold'em. Spela mot honom blir min största inkomstkälla framöver.

Ska snart försöka börja med svenskaläxa. Man ska svara på frågor om den historiska roman man läst. I folkmun kallat "historiska frågor".

Om frågorna är historiska, måste då också svaren vara det?

Att tänka på att mina svar ska gå till historien känns pressande.

Press är inget för mig. Jag jobbar så hårt då. Att jobba är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback