My soul is wintercold

Vinter. Snö. Norrland. Härligt.
Inomhus!

Bytte språk igår, från franska till spanska.. orkade inte skriva uppsats, då lär jag mig hellre ett nytt språk. Känns inte alls som det behöver tänkas igenom. Byta lag ska jag göra också. Jag har redan skrivit på övergångspapper till och med.

Var hos Petter igår efter skolan, kuligt var det. Vi såg på hype, mycket bra.. få låna nån gång??

Idag var det öppet hus på skolan och jag blev typ "lite nästan halvchef i cafeet", dagen var kul, men lite ansträngande.
Sen snyltade jag på tove och hälsade på henne. Hampus hälsade också på, och ida. Vi var alla trötta. Gick ner till bussen med dem+alex-ida. åkte buss med emelie.

Nu trött.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Va trevligt du har haft det =) men du, jag tycker att vi går på nästa dragons match :) den är på tisdag...

Postat av: lillasyster (så jag får retas)

haha, även "nu trött".. xD

2006-01-23 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback