Into the Blue

Var på bio med linnéa igår, lite spontant sådär. Filmen var bra, bättre än jag trodde. Var med varann lite hemma hos henne sen. Det hela var trevligt tycker jag.

Annars är jag rätt allmännt trött för tillfället. Träningarna är jobbiga, men ganska roliga. Jag sover för länge på dagarna och skjuter upp läxorna för mycket.
Behöver miljöombyte tror jag.. men samtidigt behöver jag lugn och ro hemma. Stort problem.

Idag har jag varit hos farmor och farfar med mina kusiner. Jag var en mycket snäll storkusin och ställde upp på monopol. Vann gjorde jag också, även om sebastian, 8 år, var mycket bra.

Har lånat lite skivor som jag lyssnar igenom för fullt.. också ska jag köpa några nya.. om jag har råd....

Kommentarer
Postat av: t

vi var också på into the blue igår, när var ni? :o

2006-01-05 @ 18:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback