Anyway You Want It

Okej Kaisa, jag tar åt mig av kritiken. Snabbt också. Så nu ska jag försöka göra din dag bättre än min varit. Min dag har inte varit så dålig alls. Det antydde jag bara nästan för att skapa en spännande inledning (riktig bloggning).

Idag har jag varit ledig från skolan. Det var skönt. <-- Understatement. Detta berodde på att jag redan tentat av matte A, medan mina klasskamrater tvingades skriva prov i en, vad jag antar, kylig aula.

Hur har jag då använt denna lediga dag skänkt från ovan, och Bertil? Inte särskilt vist tycker jag. Tänkte dega på förmiddagen för att sedan hitta på nåt när kompisarna ramlade hem från skolan. Så blev dock inte fallet.

Slöade sönder totalt och satt extremt. Vid datorn, framför tvn och vid köksbordet. Jag tittade på många dvd:er. Jag såg "Pearl Jam Live at the Garden" som Petter lånat mig. Den var mycket bra. Som väntat. Sedan har jag också sett "Raw" och We're Outta Here" med Ramones och "Ebba the Movie". Självklart var de bra, men det visste jag ju redan.

Vid datorn har det pågått aktivitet både på nerladdningsfronten, msn och hockeyrinken. där tog jag mig till slutspel i NHL06. Nu har jag snart också bloggat lite. På riktigt.

Förresten har jag hittat mycket bra kanadensisk musik. Men också musik som syftar åt Kanada. Italienska "Canadians" och amerikanska "of Montreal" är asbra.

Har jag tänkt nåt idag? Tror faktiskt inte det.. Tänker inte tänka efter heller.. Det skulle liksom förstöra idén. Musiken är nu sänkt för att carina ska sova. Ljudet från datorn gör att mitt huvud känns bortdomnat. Det är rätt skönt faktiskt.


hund

Fotnot:
Jag tar självklart åt mig av Johannas kritik
också. Att jag valde att nämna Kaisa beror på att
jag där fann en hyfsad infallsvinkel för inlägget.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Åhh va lycklig jag är nu =) denna känsla ska jag leva på hela dagen :)Jag uppskattar verkligen de här Robin, de är nästan så att jag skulle kunna tänka mig att vara snäll mot dig en hel vecka :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback