Länkar/Oläxa

Nu ska jag plugga. Skriva om politik. Snart.

När man sätter sig och ska skriva om politik, snart, finns det plötsligt så mycket saker man bara måste kolla upp. Det är märkligt det där...

Den här dedikerar jag till EMOla och Alexandrish, enjoy!

En annan "upptäckt" är L.A-bandet Rock Kills Kid, lyssna på deras sköna melodier här.

Sonic har fräschat upp sin hemsida, stort + till dem! Det är bara att gå in och skaffa en prenumeration Elin!

Detta klipp ser så skoj ut, en aning smärtsamt men ändå skoj! Ta det lugnt ni som ska till Vemdalen imorgon!

Ett relativt nytt svenskt musikkollektiv har jag också snubblat över, just nu är det fem olika projekt som samarbetar. John Walker Project är mina favoriter.

Ett annat grymt band från Sverige är Memories in Mono, som just nu är demoaktuella.

Slutligen så är detta enbart coolt! Skön låt också. Bäst är ändå mittenmeningen i beskrivningen!

Läxa. Snart.

Kommentarer
Postat av: syster

neeeerd X)

2006-02-21 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback