Make your time pass by

Att blogga dåligt ibland är bättre än att inte blogga alls. Mer underhållning för folket att läsa något tråkigt än att se samma inlägg vecka efter vecka. Det är AIE och 4 getter strålande exempel på, även om AIE ibland kan vara bra och uppskattats pga kvalité. 4 getter är alltid fantastisk, eftersom den handlar om Petter.
Sak samma.. poängen var att man ska blogga oftare!

Gjorde ett tappert försök häromdan. Min åsikt var att det var ett mycket bra, långt och roligt inlägg. Tyvärr glömde jag rubrik, och när publiceringen nekades hade det gått så lång tid attjag loggades ut och mitt inlägg försvann till ett parallelt universum precis som partiklar i bord.

Allt är väl sådär för tillfället.

Skolarbete och träningar tar upp mycket tid. Jobbar nu med en att skriva en politisk ledare ur spansk fascistisk synvinkel från sommaren 39.. Inte det enklaste. Igår sprang jag en mil.

Gör en skiva åt Oskar, men ssssch.... säg inget, det är en hemlighet!

"Skulle det inte vara kul att skära upp någons ögonlock för att se vad som händer?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback