sån är jag

folk verkar ha svårt för mej just nu (mer än vanligt), ber om ursäkt för det. sån är jag, gilla läget.
näerå, känns inte så bra att vara ett problem, hoppas allt löser sej med alla.

"hur kan du vara ända därframme!? du gör ju aldrig nånting!" /osi om mej och matten
har inget bra svar, gör nästan aldrig nåt på skolan och definitivt aldrig hemma. denna slackermentalitet kommer att bli mitt slut nån dag. längtar nästan.

3 timmars uppsatsprov i svenska imorrn. kanske borde läsa igenom häftet om myter snart....


song of the day:
Slack and more slack - SpoonPhed

Kommentarer
Postat av: Oskar

Redan i ettan alltså? Och jag som ville minnas att vi var seriösa på den tiden. Det kanske bara var du som slackade... så var det nog. Jag fattar förresten fortfarande inte hur du hinner klart med allt. Den enda skillnaden är jag att heller inte fattar hur jag själv blir klar med allt.

2008-04-10 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback