Sammanfattning sen sist

For in till stan och vidare till Birsta igår. Lyssnade på taw när hon sjöng med kören, sen en milkshake på mcdonalds med taw och 2 stycken som jag borde komma ihåg vad dom hette..... Sofia kanske tjejen hette..?

Aja, sen sjöng taw lite till och jag träffade Elba. Vi lyssnade och sen fördrev vi lite tid. Jag köpte två dvd:er på rocks, Lars Winnerbäck och hovet i linköping 13-14/9 -03 och Beatles big beat box.

Sen blev det lite klädshopping, köpte 2 tröjor, 1 t-shirt och ett skärp.

På kvällen var det 30-årsfest för Anna och Richard, kulkul. Kom hem vid 4-5 nån gång.


Idag lite trött, klockan är 15.28 och jag har varit vaken i en timme och 5 minuter.

Nu måste jag analysera min novell, inte på humör för det

Inte på humör för nåt.

Möjligen musikdvd.

Kommentarer
Postat av: Linda

lars winnerbäck dvd:n är lovely =) är så arg på mig själv för jag lånade ut den till en vän. och sen var det helt plötsligt "guck" (odefinierbart objekt) på dvd:n så nu funkar den inte längre ;-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback