Lördag å söndag (sk. helg)

Gårdagen började med att jag vaknade runt 13 efter 11 timmars sömn. Orkade inte göra frukost. Gick därför och hälsade på farmor och farfar. Åt frukost (mellanmål) där.

Hade inga direkta planer för dagen, slog en signal till fröken Nordlander. Ungefär samma för henne, så vi bestämde en kväll ihop. Åt lite gröt och tränade först, var kul det. Sedan gick jag och miss N. och köpte godis och så.

Umgicks hemma hos henne, åt glass och godis, såg på tv och film. Lyssnade på skivor och radio, och framförallt pratade vi en massa. Bestämde att jag skulle sova över, och sådär framåt 4-halv 5 när vi lyssnade på nybryggt (morgonradio (!)) kom jag på att jag var hungrig. 11 timmar utan mat och med en träning, inte så bra.

Åt mackor och sov en stund sen. Trevligt.

For hem vid 14 idag, har varit hos farmor och farfar (vi bor grannar) och så har jag hjälpt mamma adventstäda. Sitter hos pappa nu, läser "Trender är galna - Krönikor från Sonicmagazine 2001-2003"

Ska snart sova.. eller prata telefon


Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2005-11-28 @ 19:29:25
Postat av: .

(framförallt) ?

2005-11-28 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback