Följetång?

Here's the deal: Som jag tidigare skrivit här, åker Robin till Milano 16 december. Ett stort problem har börjat växa sig allt större, Robins ekonomi är under all kritik.
Just nu (12.16 28/11) har jag 1602 kronor. Det skulle räcka fint det. Nån hundring till mat och sen lagom till shopping. Problemet är att det är 18 dagar kvar.

Tror på idén att skriva upp alla utgifter. Bestämde mig imorse att börja snåla och spara. Har väl gått sådär.

Härmed invigs Robins bokföringsblogg - alla som läser, gissa vad jag får för reskassa. Närmast vinner nåt billigt från mellandagsrean, då har jag säkert pengar igen.

Måndag morgon: 1602 kr.

Subway (ät 2 betala för 1 + läsk) -34 kr.

Måndag kväll: 1568 kr

To be continued..

Kommentarer
Postat av: alex

ååh vad jag gillade det där inlägget, Robz! :D Jag tror nästan jag ska göra samma sak.

Postat av: ozzy

jag gissar på 30 spänn jämt. dagen innan

2005-12-01 @ 18:52:28
Postat av: Kaisa

Jag tror att du har 1200kr kvar =) jag tror på dig Robin ;P

2005-12-07 @ 18:36:04
URL: http://kaisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback