No more!

Slackermentaliteten har nått nya höjder!
Arbetsinsatsen har nått nya bottennoteringar och slutligen har Robin bestämt sig för nyordning!

Från och med nu är det, förutom slöseri, slut med;
Att göra roliga saker på lektionerna
Att göra roliga saker på luncherna
Att göra roliga saker på fritiden
Att inte läsa läxorna
Att vandra runt på skolan (nu ska all tid spenderas på mitt arbetsrum)
Att äta lunch länge
Att prata medan lunchen intas
Att gå tillbaka till arbetsrummet från lunchen (språngmarsh framöver)

Dessutom ska jag i alla tänkbara avseenden bli en mycket ansvarstagande människa.
Snäll också. Och generös.

Oj då, ser lite jobbigt ut det här.. Men det går sääääääkert bra!

Robin Ljunglöv - Slackermentalitet upp til översta hårspret

Kommentarer
Postat av: Johanna

Robin. Jag tycker din nya livsplan såg lite stel ut, gör som mig istället och vänd om :P.

Postat av: Oskar Aronson

På punkterna två till och med fyra (nerifrån) håller jag fullständigt med. Punkt två och tre (uppifrån) ställer jag mig dock tvekande till. Lunchen anses för visso av lärarna som "egen arbetstid" (en mycket vuxen och läraraktig åsikt). MEN, utav egna och andras erfarenheter måste jag framhäva att arbete under lunchen oftast leder till följande; trötthet, otrevlighet, sviktande koncentration mm mm. Listan är lång.
Slutsats: fuck the fucki'n fuckers (se: http://www.hamsterpaj.net/amusefiles/index.php?type=2
"Using proper English")
Tack för mig.

2005-12-08 @ 23:54:49
Postat av: ellie anna L

jomen lycka till. X'D

2005-12-09 @ 22:40:37
URL: http://theydsendalimousineanyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback