King Kong

king kong?var på bio med oskar igårkväll, såg king kong. tyckte den var okej, underhållande, nästan bra. var nog inte på biohumör tror jag, eller jag vet inte heller. jag kanske inte gillade den, på riktigt. eller nåt.

den kändes iaf lite för lång, också var det några monster för många. störde mej mest på småsaker, vilket tyder på att jag inte var upplagd för bio.

efteråt var kul iaf. vi gick upp till bydalen och hälsade på hos ählexäändra. trevligt. stannade till i haga en stund också, kul.

spelade poker härom kvällen, vann 250 kronor typ. kul.
shoppat lite kläder såhär i mellandagarna också, men orka avhandla det här och nu?

funderar så smått på en årskrönika, vi får se...



Kommentarer
Postat av: osi

King kong var en mysko film. Inte alls som jag hade tänkt mig.
Nu kanske du undrar varför jag kommenterar inlägget nästan ett år efter att du skrev det? Gula Sidorna? Nej det visste du nog redan!
strollin' around, thats all ;)

2006-12-04 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback