Economics

Ojojoj! ligger numera på plus! I tisdags kväll var resultatet 1553 kr.
Sen dess har jag varit jätteduktig! Bara köpt en colaburk
-10 kr
Sökte lite bidrag av far så där i största allmänhet.
+120 kr
Fredag kväll: 1663 kr

Håller mej hemma i helgen så går det inga pengar alls. Skaffar tillbaka mitt liv efter nyår nån gång.


Matte, basket ännu mera matte blev det idag på skolan... inge kul, basketen var väl okej.. men vi förlorade ju.

sen har jag spelat skivor med min far bl.a. riktigt kul har vi haft. sutti och stilat med våra kunskaper för varann. lite orolig är jag för att jag blir mer o mer precis som mina föräldrar. det är ohållbart i längden (som mamma skulle ha sagt)

Kommentarer
Postat av: Elba

Nej, Mats PAULSON!;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback