AAAAAAGGHGGH!!!!!

Har just skrivit mitt längsta blogginlägg någonsin.

Avhandlade gårdaksvällen som spenderades med petter och oskar hemma hos petter och på domsaga.

Hade med lite smarta tankar som jag nu glömt.
skrev allting i nutidsform och tredjepersonsform, med andra ord var jag tvungen att tänka.

Skrev fullt seriöst i nästan en timme.

Kom på att det var lite väl långt ifall det av någon anledning skulle raderas.

Sparade därför som utkast.

VAD HÄNDER???? Jo, jag loggas ut och mitt inlägg försvinner!!!!! Så otroligt irriterande! Bojkottar för resten av kvällen!

Igår var jag iaf som sagt på demokonsert. innan var jag hos petter. Han jag och oskar pratade mycket musik. men även lite om annat (eller?). Trevligt var det iaf. Liveakterna var också bra. Nu ska jag fortsätta gräma mej över denna ibland amatöraktiga sida.

Kommentarer
Postat av: t

beklagar

2005-12-11 @ 15:57:34
Postat av: ellie anna L.

oh poopoo for you. :'o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback